Inför födelsedagen…

Eftersom jag faktiskt fyller år om några dagar tog jag mig friheten att damma av önskelistan. Just nu trånar jag alldeles extra efter flera av produkterna i Estée Lauders vårkollektion Topaz:

Mest lockar ögonskuggspaletten Topaz Mosaic som kombinerar flera naturliga och mjuka skuggor i beige, bruna och koralliga toner med en lite otippad citrongul skugga – en spännande kombination!

Estée Lauder Pure Color Five Color Eye Shadow Palette Topaz Mosaic

Förutom skuggpaletten väcker även lippien Sublime Nectar och glosset Citron Kiss mitt ha-begär lite extra.

Även några nya lack från bland annat Deborah Lippmann och Butter London har kvalat in på önskelistan.

Vad tycker du?

