Essie Fifth Avenue & Wet n Wild 9.0.2.1.Orange

Essie Fifth Avenue & Wet n Wild 9.0.2.1.OrangeWet n Wild 9.0.2.1.Orange har stått och väntat på att testas ett tag nu och eftersom det är skirt i formulan bestämde jag mig för att använda det i layering, ovanpå ett rött lack. Jag har lagt två lager ovanpå Essie Fifth Avenue, det knalligt röda krämlacket jag visade igår. Såhär blir slutresultatet:

Swatch Layering Essie Fifth Avenue Wet n Wild 9.0.2.1.Orange

Swatch Layering Essie Fifth Avenue Wet n Wild 9.0.2.1.Orange

9.0.2.1.Orange är som sagt skirt och inte så kul ensamt, men jag tycker om effekten man får av dess guldorange glitter ovanpå framför allt ett rött lack – det är den kombinationen som känns mest given.

3 reaktioner på ”Essie Fifth Avenue & Wet n Wild 9.0.2.1.Orange

  1. Jättefint men jag tror nog att jag var ännu mer kär i det röda ensamt. Men visst är det kul att kunna förändra sin manikyr på ett enkelt sätt med lite glitter!

Vad tycker du?

