Påfyllning bland Tradera-auktionerna

Flytten närmar sig och rensningen som pågår här hemma når nya höjder. Det är inte bara lack och makeup som utsätts för hårdgranskning innan de packas utan jag rensar ordentligt bland alla prylar här hemma. Häromdagen gick ett stort lass barn- och vuxenkläder till Erikshjälpen och för varje säck jag blir av med ökar lättnaden.

När det kommer till nagellack och makeupprodukter känns det som att jag aldrig blir färdig men ett lass till vill jag försöka bli av med innan flytten, därför finns ett gäng nya auktioner uppe på Tradera, med kortare auktionstid denna gång för att jag med säkerhet ska hinna med vinnarmail och att skicka grejerna innan vi flyttar. Denna gång finns det en del hårgrejer, ett fint puder/rouge från Clarins, en lyxig foundation från Dior i en nyans som inte är rätt för mig, ljuvliga highlightern By Candlelight från Too Faced, och en hel del annat.

Spana in alla auktioner vetja!

Vad tycker du?

