Essie Da Bush

Vårkollektionerna bjuder på pastelligt och knalligt om vartannat, och jag tycker det är kul med variationen! Essie Da Bush är ingen nyhet utan kom med förra årets vårkollektion Resort. Det är ett krämlack med en färg som påminner mig lite om kronärtskocksbottnar – en blek gröngrå ton:

Swatch Essie Resort collection 2011: Da Bush

Swatch Essie Resort collection 2011: Da Bush

Jag gillar den här färgen riktigt mycket och i min samling är den unik, jag har inget annat lack som är i närheten av samma färg.

Precis som många Essielack är formulan något rinnig men pigmenteringen är bra så jag kom undan med två ganska flödiga lager.

Vad tycker du?

