H&M Green Street

För dig som missade OPI Jade is the New Black kan krämlacket Green Street från H&M vara ett bra alternativ. De är inte dupes rakt av, men väldigt lika. En mjuk och fyllig mellangrön nyans:

Swatch H&M Green Street

Swatch H&M Green Street

Jag tyckte det var lättmålat och har bra täckning – jag har två lager här. Dessutom är de här flaskkorkarna betydligt enklare att hålla i när man målar än HM:s vanliga lack.

6 reaktioner på “H&M Green Street

  1. Tove: Kul att du gillar den! Själv har jag inte Starboard så jag kan inte jämföra, men av de bilder jag sett tycker jag Starboard ser lite varmare ut i tonen, det ser ut som att den drar lite mer åt gult än Green Street som istället har en kall underton.

    Sminkan: Ja, den är jättefin – enkel men snygg!

  2. Kerstin: Ja, det är extra trevligt med tanke på både tillgänglighet och pris dessutom.

    Polityr: Nä det kan man nog inte :-) Hoppas du får tag på ett exemplar!

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

