Essie Mademoiselle

Jag vet inte om det är så, men jag skulle kunna tänka mig att Mademoiselle är ett av Essies bäst säljande lack? Det här måste vara perfekt till en fransk manikyr! Och även på mina korta naglar får det av någon underlig anledning mina nästan obefintliga nageltippar att se vitare ut! Ett skirt mjölkigt högblankt lack med en dragning åt rosa snarare än persika/gult. Fräscht!

Swatch Essie Mademoiselle

Swatch Essie Mademoiselle

Tre lager har jag här. Älskar! Funkar även fint som bas i andra manikyrer, som till exempel under glittertippar som jag visat här.

4 reaktioner på ”Essie Mademoiselle

Vad tycker du?

