OPI Did You ‘Ear About Van Gogh?

Ytterligare ett lack från Holland Collection. Kittfärgade Did You ‘Ear About Van Gogh? är ett opakt och vältäckande krämlack. De här bilderna har legat i kameran ett tag och när jag bar lacket kände jag mig inte helt bekväm i färgen men jag vet inte riktigt varför, för nu när jag tittar på bilderna tycker jag det ser väldigt snyggt ut. Vad tycker du?

Swatch OPI Holland Collection: Did You Ear about Van Gogh?

Swatch OPI Holland Collection: Did You Ear about Van Gogh?

Swatch OPI Holland Collection: Did You Ear about Van Gogh?

Två lager ger jättebra täckning, det är hyfsat lättmålat, lite tjockt i konsistensen möjligtvis.

Vad tycker du?

