Lumene ögonskuggstrio Roxy

Hej vår! Du gör mig sugen på ögonmakeuper i knalliga färger. Här är Lumene Natural Code trio ögonskugga no.1 Roxy, med toner i blått och turkost:

Lumene Natural Code Trio ögonskugga no.1 Roxy

Skuggorna är skimriga, vilket inte riktigt framgår på bilden ovan. Jag har lagt den ljusaste i inre ögonvrå, den turkosblå på resten av det rörliga locket och den mörkaste petrolblå i globlinjen suddad uppåt-utåt, samt ner mot yttre ögonvrå. Längs undre fransrad har jag suddat lite lite med en mörkgrön skugga från HM-paletten som jag visade upp här. Svart penna, Solid Black Eyeliner by HM, mellan fransrötterna och på fransarna MIYO Big Fat Lashes mascara:

EOTD Lumene Natural Code Trio ögonskugga no.1 Roxy

Färgåtergivningen blev för en gångs skull riktigt bra – ofta tycker jag kameran äter upp en del av intensiteten men här känns bilden rättvis.

Det är bra pigmentering i de här skuggorna och jag tycker de var lätta att både lägga på utan att få nedfall samt att sudda och tona.

 

En reaktion på “Lumene ögonskuggstrio Roxy

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

