OPI Vampsterdam

Vampsterdam var den, i mitt tycke, lite udda fågeln i Holland Collection. Även om jag tycker om mörka vampiga lack så kändes det här auberginefärgade skimmerlacket inte så mycket vår helt enkelt.

Swatch OPI Holland Collection: Vampsterdam

Swatch OPI Holland Collection: Vampsterdam

Vampsterdam är snyggt men inte unikt. Det här får faktiskt inte alls igång mig och är nog det lack i Holland Collection som känns minst intressant, men jag hade kanske känt annorlunda om det kommit med en höst- eller vinterkollektion.

Jag har fått produkten som pressprov.

4 reaktioner på ”OPI Vampsterdam

    • Ja nåt är det, kanske är det samma sak som gör att jag inte riktigt faller för det? Jag har andra skimmerlack i samma nyans men förmodligen med en annan ton i skimret som jag tycker betydligt bättre om.

Vad tycker du?

