Nubar Fire Sparkle

Festliga glittriga röda naglar får man med Nubar Fire Sparkle! Jag kan inte riktigt bestämma mig för om lacket har en mörkröd bas och klarrött glitter, eller om det är tvärtom? Det är i alla fall två olika röda nyanser i det här lacket och det är riktigt snyggt på!

Swatch Nubar Fire Sparkle

Swatch Nubar Fire SparkleFire Sparkle täcker ypperligt, det andra lagret tillför egentligen bara lite mer djup till färgen men är inte nödvändigt för täckningen. Ytan blir ganska knottrig, här har jag ett lager Seche Vite över men då är ytan fortfarande ganska ojämn, så vill man ha ett helt slätt (och högblankt) resultat så behöver man minst två lager överlack.

4 reaktioner på ”Nubar Fire Sparkle

  1. Josephine: Ja det är jättefint, och faktum är att bilderna inte riktigt gör det rättvisa, så det är ännu finare IRL!

    Jossan: Ja, helt klart ett lack som passar extra bra i juletid. Mitt användes även då, men jag missade att fota det!

    Nailtastic: Vad roligt att höra! Dina bilder var för övrigt väldigt mycket bättre än mina – du har verkligen lyckats fånga lackets karaktär!

Vad tycker du?

