OPI You Callin’ Me a Lyre?

You Callin’ Me a Lyre? är det mest rosa lacket i OPI:s kollektion New York City Ballet. Utifrån bildmaterialet jag sett hade jag förväntat mig en lite mer täckande rosa, men detta är, precis som Barre My Soul, ett väldigt skirt och naturligt lack men till skillnad från Barre… har det en tydligt rosa ton:

Swatch OPI New York City Ballet: You Callin' Me a Lyre?

Swatch OPI New York City Ballet: You Callin' Me a Lyre?

Jag har tre lager för att få en fin, lagom täckande mjölkrosa slöja på naglarna. Jag tycker om det här också – det är inte lika neutralt som Barre my Soul men passar om man vill ha en naturlig manikyr men med lite mer färgton än det neutrala. Ett mycket klassiskt lack.

Jag har fått produkten som pressprov.

8 reaktioner på ”OPI You Callin’ Me a Lyre?

  1. Det här gillade jag. Jag är inte mycket för neutrala nagellack, men det här är ju perfekt för de dagar man inte vill ha wawawoom-naglar! Mina egna naglar är för fula och hemska för att ens tänka tanken att visa dem för omgivningen.

  2. Tove: Ja visst är det gulligt?

    Åsa: Klassiskt fint, helt klart.

    Lenorebohman: Perfekt som lack när man känner så; inte vill ha nån särskild färg men inte vara helt lacklös 🙂

    Honi: Absolut, det är nog jättefint i en fransk!

    Kerstin: Ja, det är det faktiskt!

    Lotta: De är inte dumma, man vill kanske inte ha neutraler jämt, men det funkar å andra sidan alltid.

    Nailtastic: Tack! Ja jag tycker tonen passar mig bra.

Vad tycker du?

