Puss ♥

Inga hjärtan, inget rött, inget rosa skrev jag ju nyss, men sedan kunde jag inte låta bli utan måste bara visa det orangeröda Lancôme Color Fever Lipstick No. 106:

Lancôme Color Fever Lipstick No. 106

LOTD Swatch Lancôme Color Fever Lipstick No. 106

Läppsiftet är krämigt och väldigt väl pigmenterat. Jag har inte tålamod att pyssla med läppstiftspensel men jag tror att det egentligen skulle göra sig bättre om det applicerades med en sådan istället för direkt ur hylsan. Färgen är en varm och starkt orangeröd – en färg som funkar bra för oss som ska undvika läppstift med blå undertoner.

Jag kom över det här på rean efter jul så jag vet faktiskt inte om det finns kvar i sortimentet längre.

2 reaktioner på “Puss ♥

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

