Essie Cocktail Bling

Swatch Essie Cocktail BlingGlad alla hjärtans dag på er! Jag tänker varken överösa er med hjärtan, rosa eller rött utan visar istället Essielacket Cocktail Bling, från kollektionen med samma namn, som släpptes i höstas. Det är ett ljust blågrått krämlack som jag tycker funkar året runt. Jämfört med Bangle Jangle från samma kollektion är Cocktail Bling lite mer gråblått, lite mer betong, medans Bangle Jangle har en dragning åt lila.

Nyansen känns onekligen inte så ny, utan vi har nog sett väldigt snarlika färger från många andra märken. Men det är något med den som jag gillar, även om jag inte kan sätta fingret på vad? Jag trivs hur som helst in detta lack och när jag jämför med andra lack i samlingen som jag tänker på som lika så hittar jag ändå inga dupes.

Swatch Essie Cocktail Bling

Snyggt? Tråkigt? Spännande? Intetsägande? Vad tycker du?

2 reaktioner på ”Essie Cocktail Bling

Vad tycker du?

