Påfyllning

Burts Bees Coconut Foot CremeÄven om sommaren just nu känns långt borta lönar det sig att även mitt i kallaste vintern vara noga med att smörja fötterna varje dag och fila emellanåt för att hålla efter. I särklass bäst av det jag provat för att hålla fötterna babymjuka är Burt’s Bees Coconut Foot Cream. Min första tub köpte jag när jag var i NY och det är ett tag sedan den tog slut, men nu har NK Stockholm till min stora glädje tagit in Burt’s Bees, så nu har skaffat mig en ny tub! Jag kan inte nog lovorda den här fotkrämen, den är närmast magisk!

Jag har recenserat den här fantastiska fotkrämen tidigare, kanske vill du läsa recensionen?

8 reaktioner på “Påfyllning

  1. Johanna: Nä, precis, vem vill inte det!?

    Linda Marie: Nope, jag har inte använt någon fotkräm från L’Occitane, så jag kan dessvärre inte jämföra. Jag har också svårt för lavendel så den är nog inget för mig heller i så fall…

  2. Glitter Sisters: Hur kan NÅGON ha ngt negativt att säga om den här undrar jag?? Fast såklart, om man har svårt för kokosdoft blir det tufft.

    Carina: Ja, det tycker jag! Du har ju dessutom möjlighet att shoppa Burt’s Bees prisvärt och hela sortimentet när du är i USA. Vore spännande att höra vad du tycker om den sedan!

    Sminkan: Har du provat något från deras ansiktsvård? Just den känner jag mig lite tveksam till (har dock inte testat), men älskar däremot allt jag testat för händer, fötter, naglar och läppar såhär långt.

  3. I love it! Gillar att köra lite fotbad och pyssel på kvällen, sen smörjer jag in rikligt med cremen och drar på mig ett par bomullstrumpor. Endel kanske tycker den kan vara för fet men för mina fötter är den en dröm (därför smörjer jag på kvällen för annars blir det nog för fet och man ”halkar” omkring)

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

