OPI Pedal Faster Suzi!

Pedal Faster Suzi! från Holland Collection är ett kallt babydollrosa lack med samma grovkorniga silverskimmer som I Have a Herring Problem och I Don’t Give a Rotterdam. Jag är svag för rosa lack i alla nyanser så jag hoppades mycket på Pedal Faster, som trots att den är rätt söt inte väcker några större känslostormar hos mig.

NOTD OPI Holland Collection - Pedal Faster Suzi!

NOTD OPI Holland Collection - Pedal Faster Suzi!

NOTD OPI Holland Collection - Pedal Faster Suzi!

Det var lite knepigt att måla med och även efter tredje lagret (jag stannade där) fanns det faktiskt några kala fläckar kvar.

Jag vet inte riktigt varför jag inte riktigt gillar det här – vad tycker du?

Jag har fått produkten som pressprov.

3 reaktioner på ”OPI Pedal Faster Suzi!

Vad tycker du?

