OPI Barre My Soul

Först ut att testats ur OPI:s bröllopskollektion New York City Ballet är Barre My Soul – ett skirt mjölkigt lack med högblank finish, perfekt för en klassiskt naturlig manikyr och funkar nog utmärkt även till en fransk.

Det är mer neutralt till färgen än jag förväntat mig; jag hade trott att det skulle bli mer rosa, men det var snarare något positivt faktiskt, för den här neutrala beigerosa färgen är mycket användbar:

Swatch OPI New York City Ballet: Barre My Soul

Swatch OPI New York City Ballet: Barre My Soul

Det är skirt i formulan och kan därför byggas på successivt. Här har jag tre lager, men om man t ex vill använda det i en fransk manikyr är det nog snyggast med ett eller möjligtvis två lager.

Jag har fått produkten som pressprov.

9 reaktioner på ”OPI Barre My Soul

  1. Klassiskt och snyggt. Det här skulle jag kunna tänka mig att använda när man inte vill ha omålade naglar men sjukt osugen på någon färg. Det händer faktiskt 🙂

  2. Tove: Ja, det händer mig med – tro’t eller ej 🙂 Och ja, då är det faktiskt alldeles perfekt!

    Tina: Precis, och ja, en klar fördel med den neutrala tonen.

    Honi: Ofta faller väl valet på något mer färgstarkt, men det är absolut en klädsam färg för de dagar man vill ha något väldigt neutralt!

Vad tycker du?

