Australiensiska jättar

Vad det egentligen var i det stora röret jag släpade hem för ett tag sedan har ni säkerligen redan fått veta via andra bloggare som fick samma utskick. Eftersom jag blivit riktigt fäst vid Aussies hårvård var det här en ytterst välkommen nyhet: nu finns Aussie Big Bottles – extra stora förpackningar av några av Aussies bästsäljande serier: Miracle Moist, Aussome Volume och Colour Mate. De stora förpackningarna rymmer 500 (shampoo) respektive 400 (balsam) ml.

Förutom en badhandduk stor som en kontinent fanns även dessa sex jättar i röret:

Aussie Big Bottles Miracle Moist, Aussome Volume and Colour MateDe här kommer gå åt som smör här hemma. Men visst vore det behändigt med pump på så här stora flaskor för att slippa lyfta och vända runt dem i duschen? Det vore en välkommen vidareutveckling av förpackningen tycker jag.

Läs gärna min recension av Aussie Miracle Moist Shampoo & Balsam!

En reaktion på “Australiensiska jättar

  1. Det är så synd att Aussie inte gör sig av med sulfater och parabener i deras schampo. Jag älskar också Aussie men mitt hår går av av sulfater, så typiskt! Det har blivit så mycket bättre sen jag slutade med Aussie och började med REF :)

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

