OPI Wooden Shoe Like To Know?

Wooden Shoe Like To Know? var ett av de jag föll för direkt när jag såg lacken i Holland Collection live, men så är jag ju svag för bruna lack. Till färgen liknar den mjölkchoklad och  har ett finmalet guldskimmer – samma skimmer som i Dutch’Ya Just Love OPI?.

Jag tycker väldigt mycket om Wooden Shoe. Hade det inte haft sitt skimmer hade det varit ganska tråkigt och nog bara fallit in i taupe-kategorin, men guldskimret gör det till ett väldigt snyggt men fortfarande diskret och neutralt lack. Mer subtilt elegant än omedelbart iögonfallande, en lättburen och behaglig färg.

Swatch OPI Holland Collection: Wooden Shoe Like To Know?

Swatch OPI Holland Collection: Wooden Shoe Like To Know?

Å så en bild i direkt solljus:

Swatch OPI Holland Collection: Wooden Shoe Like To Know?

Suveränt att lacka med – två lager täcker perfekt och det har en konsistens som gör att det inte flyter ut över nagelband och kladdar.

Jag har fått produkten som pressprov.

Vad tycker du?

