OPI Dutch’Ya Just Love OPI?

Först ut att visas upp från Holland Collection är det vackra lila Dutch’Ya Just Love OPI? som är ett av de lacken jag föll för direkt när jag såg kollektionen. Jag brukar ha lite svårt för att hitta ”rätt” lila nyans till mina färger, men den här funkar riktigt bra! Mörk och fyllig syrénlila och med ett fint guldigt skimmer:

Swatch OPI Holland Collection Dutch'Ya Just Love OPI?

Swatch OPI Holland Collection Dutch'Ya Just Love OPI?

Swatch OPI Holland Collection Dutch'Ya Just Love OPI?

Två lager räcker för full täckning. Tyvärr syns guldskimret mer i flaskan än på nageln, vilket är det enda minuset med lacket som i övrigt är en riktig fullträff!

Jag har fått produkten som pressprov.

7 reaktioner på ”OPI Dutch’Ya Just Love OPI?

  1. AnnaKaize: Ja visst är det fint! Jag är glad att ha hittat ett lila som jag trivs i – det händer inte så ofta.

    Honi: Ja, det är det! Men visst är du lite extra svag för lila också? 🙂

    Aida: Kika på det när det dyker upp i butik framöver, det är ljuvligt!

    Polityr: Vissa lack är ju så, väcker inga särskilda känslor först men sedan växer det fram successivt.

    • Ja, visst gör den det!? Jag håller delvis med ang. skimret; inte alltid, men i det här fallet hade det bara blivit finare med lite mer skimmer.

Vad tycker du?

