OPI New York City Ballet Collection

2012 års brudkollektion från OPI går under namnet New York City Ballet och innehåller sex lack i den mer neutrala färgskalan. Jag gillar ljusa neutraler eftersom det är bärbart och klassiskt snyggt så det här är en högintressant kollektion i mina ögon. Roligt också att det fick slinka med ett blingigt glitterlack.

OPI Bridal Collection 2012 New York City Ballet

De sex lacken, från vänster:

  • My Pointe Exactly
  • Care to Danse?
  • You Callin’ Me a Lyre?
  • Barre My Soul
  • Don’t Touch My Tutu!
  • Pirouette My Whistle

Är det något av lacken som väcker ditt ha-begär? Jag är faktiskt riktigt sugen på alla lack i den här kollektionen, utom möjligtvis My Pointe Exactly, på grund av att jag för tillfället är lite mätt på just gråskalan när det kommer till naglar.

4 reaktioner på ”OPI New York City Ballet Collection

    • Ja visst ser de härliga ut såhär uppradade!? Jag gillar visserligen också färg, men inte alltid, utan bryter gärna av med någon neutral emellanåt.

Vad tycker du?

