Color Club Incognito

Högglansigt och naturligt ”naket” blir resultatet av Color Clubs lack Incognito. Jag gissar att många avskriver det som tråkigt men jag tycker det är snyggt! Det är väl ganska sällan valet faller på ett lack i den här färgskalan, men jag vill emellanåt ha något nudeigt och naturligt som avbräck till alla iögonfallande lack. Och då är Incognito ett bra alternativ!

Swatch Color Club Incognito

Swatch Color Club Incognito

Här har jag två lager, jag tycker det ger lagom mycket täckning. Med ett så pass ljust lack i en sån här neutral nyans vill jag inte har för opak känsla, jag vill ha lite mjukare kanter och en skir känsla, även om lacket är nästan helt täckande.

4 reaktioner på ”Color Club Incognito

Vad tycker du?

