The Body Shop Candied Ginger Shower Gel

Köpstoppet jag inledde före jul hindrade mig från att köpa något från The Body Shops julkollektion som denna gång bland annat innehöll produkter med ingefära. Jag älskar verkligen ingefära, så det sved lite att jag bara kunde gå och sniffa och sukta. Men det tog jag igen häromdagen när jag knep tre flaskor av duschkrämen på rean. 50 SEK styck och dessutom tag tre betala för två!

The Body Shop Candied Ginger Shower Gel

Är inte det ett kap så säg?

Doftsättningen är ljuvlig och duschkrämen har ett härligt krämigt lödder och torkar inte ut huden. Candied Ginger är en av de mest lyckade Limited Edition-doftsättningarna på mycket länge, om du frågar mig!

 

8 reaktioner på ”The Body Shop Candied Ginger Shower Gel

  1. Håller med om att den är löddrig och fin mot huden! Men tycker du inte att den luktar hemskt mycket coca-cola? Efter att jag använt den första gången kunde jag inte släppa att den luktade något annat än just ren ingefära och till slut kom jag på det – det var coca cola den luktade! Ingefära ingår ju i just den drycken så det förklarar kanske saken 🙂

    Jag gillar också ingefära men tycker inte att de lyckats riktigt med doftsättningen här, tyvärr. Men eftersom att jag hursomhelst gillar coca cola så gör det inget! 🙂

  2. Mmmm! Jag tror jag ska kika in i min TBS igen, dom hade några av cranberrydofterna kvar på nästan allt men annars var det jätteurplockat 😦

  3. Emma: Tycker du den luktar cola!? Hm, det har jag inte tänkt på faktiskt, det gör den nog inte i min näsa 😉

    Awesome Chemistry: Man skulle ju kunna tro det… Men det är strykande åtgång på väldoftande duschprodukter i det här hushållet eftersom jag har två små tjejer som ”kan själv” 🙂

    Kajalpennan: Såklart, vi var värda det efter köpstopp, eller hur!?

    Honi: Ja det är nog väldigt olika från butik till butik. Generellt har det ju varit mycket kvar på rean över lag i år, men det är nog tydligare på kläder och skor än skönhetsprodukter.

    Josephine: Nämen, har du inte!? Då måste du pallra dig iväg till nåt TBS och sniffa och kanske fynda om du gillar doften!

Vad tycker du?

