Wet n Wild Teal of Fortune

Wet n Wild Teal of Fortune släpptes med samma kollektion som holografiska Hannah Pinktana som jag visat tidigare. Teal of Fortune är mörkt turkos lack med jellybas, fullspäckat med glitter och/eller skimmer (jag har lite svårt att avgöra om det är ett glassfleck-lack eller ett foillack faktiskt…). Det är sådär skimrande att det nästan ser fuktigt ut:

Swatch Wet n Wild Teal of Fortune

Swatch Wet n Wild Teal of Fortune

Tyvärr är penseln lite klumpig att måla med, men i övrigt är lacket lättmålat.

Jag har fått produkten som pressprov.

5 reaktioner på ”Wet n Wild Teal of Fortune

  1. Jag gillar inte heller w’n’w-penslarna. Jag tror inte jag klagat på dem på bloggen men jag tänkte på det precis nu när jag målade med ett. Shit… usel pensel…

    Lacket är dock fint, både det jag valde och det du visar här. 😀

Vad tycker du?

