Bara så att du inte missar…

… så pågår just nu ett stort gäng auktioner på Tradera. Jag lägger upp nya saker då och då, senast ut är bland annat några finfina foundations. Klicka på bilderna för att komma direkt till auktionen!

Clarins Skin Illusion Foundation 108 SandClarins fantastiska Skin Illusion foundation i nyansen 108 Sand, som tyvärr inte matchar min hudton.

Clinique Superbalanced makeup i nyansen Alabaster, även denna i fel nyans för mig…

Andra godingar är till exempel:

China Glaze Mistletoe KissesChina Glaze-lacket Mistletoe Kisses som jag visat här. Snyggt, men inte min kopp te ändå faktiskt.

Snygga mörkblå ögonskuggan Iris Blue från Clarins – jag har dupes, därför säljer jag den.

Ett axplock. Om du är nyfiken, kolla inhela listan med makeupoholics Tradera-auktioner!

One thought on “Bara så att du inte missar…

  1. Vad kul! Har aldrig handlat på Tradera förut (kalla mig seg…) men dessa var jag ju tvungen att buda på! Reggade mig dock på sajten för lääänge sen och valde av nån anledning ett helpuckat alias, o det får man ju inte byta. Suck. Nåja- nu håller jag tummarna för att jag ”vinner” denna budgivning..🙂

Vad tycker du?

