Orly Au Champagne

Ja, det här med vita skimmerlack… Jag vet att det är flera av er som tidigare kommenterat att ni dras till dem, men sedan inte trivs med dem på. Jag vill ju inte locka någon till att köpa lack som inte kommer att användas, men Au Champagne, som kom med Orlys kollektion Holiday Soiree strax före jul, är riktigt riktigt vackert! Som orörd snö en tidig morgon. Gräddvitt och med sammetsyta och samtidigt ett otroligt finkornigt skimmer, nästan som om man strött pulveriserade diamanter över lacket!

Swatch Orly Holiday Soiree - Au Champagne

Swatch Orly Holiday Soiree - Au Champagne

Swatch Orly Holiday Soiree - Au Champagne

Det är som en dröm att måla med – täcker bra och flyter ut fint över nageln. Finns absolut ingenting att klaga på!

2 reaktioner på ”Orly Au Champagne

  1. Snyggt! Jag gillar faktiskt vita lack, bara det inte är allt för kritvitt, eller ett cremelack.
    Har en favorit själv, depend nr. 105. Riktigt snyggt vitt skimmrigt lack, som egentligen kräver layering, men det är så snyggt ändå!
    Kanske ska testa detta, det är så snyggt på sommaren med vita lack =)

  2. Jag tycker det ser jättefint ut på dina bilder, men jag brukar inte gilla vita skimmerlack på mig själv. När China Glaze Frosty kom trodde jag att jag skulle älska det, men tyckte inte alls att det var någon hit när jag såg det på mina egna naglar.

Vad tycker du?

