En till blogg

Tänkte jag skulle outa mitt nya bloggprojekt – kika in om du gillar pyssel och smycken 🙂

4 reaktioner på ”En till blogg

  1. Men gud vad duktig du är! Jag är seriöst jätteimpad av din talang o tålamod. Du är inte bara snygg,- du är jättejätteduktig! 🙂

  2. Vad roligt att få kika på. Säljer du smycken också? Säg gärna till om du lägger ut ngt på Tradera eller liknande. Själv gör jag lite halvhjärtade smyckesprojekt då och då men inget i närheten lika proffsigt som dina vackra juveler.

    • Tack, det var snällt sagt! Jag har faktiskt haft en webb där jag sålde smycken men den gick i graven för ett par år sedan. Idag säljer jag inte på det sättet, men det händer däremot att jag gör beställningsjobb.

Vad tycker du?

