MIYO makeup

MIYO MakeupDu har säkert redan läst på andra bloggar om sminkmärket MIYO som kommer till Sverige under 2012? MIYO står för My Identity Youthfully Original och målgruppen är de unga och trendiga som vill ha prisvärd makeup med hög kvalitet.

Jag har fått hem ett härligt paket med prover på lite olika produkter i MIYO:s sortiment och det ska bli spännande att ge sig i kast med dessa:

MIYO

Extra nyfiken är jag på MIYO:s mascaraor – det finns nämligen fyra olika mascaror i sortimentet beroende på vilken effekt man vill uppnå: Big Fat Lashes, Massive Lash Attack, Lash X-tension och Superlash mascara. Man erbjuder också ett stort urval av färger; singelögonskuggorna finns i 40 olika nyanser och det finns 32 olika nagellacksnyanser.

Priserna är verkligen plånboksvänliga, till exempel ligger just mascarorna på 59 SEK och både nagellack och singelskuggor kostar 39 SEK.

MIYO:s Facebooksida finns mer information för den nyfikne.

5 reaktioner på ”MIYO makeup

  1. Josephine: Samma här!

    Carina: Jag tror det är många som längtar efter ett märke med prisvärda och bra produkter, hoppas detta är bra grejer!

  2. Ska ge mig i kast med alla produkter nu nästa vecka när jag inte jobbar i miljö där jag är fast bakom visir och varma skyddskläder, ser så fram emot det! =)

    • Själv är jag nyfiken på vilka produkter som tål att vara bakom visir och varma skyddskläder (och vad du jobbar med också för den delen 🙂 )!

Vad tycker du?

