Essie Shine of the Times

Har ni sett flakes-lacket Shine of the Times som Essie släppte nu innan jul? Det har en klar bas och flakes som skimrar i en guldig ton, här har jag lagt det över Max Factor Deep Coral. Resultatet? Som eldsflammor! Ser ni?

Swatch layering Max Factor Deep Coral + Essie Shine of the Times

Swatch layering Max Factor Deep Coral + Essie Shine of the Times

Swatch layering Max Factor Deep Coral + Essie Shine of the Times

Shine of the Times är rätt smetigt och tjockt – lite som att måla med hallonkräm. Här har jag ett lager och med SV över torkar det ändå acceptabelt snabbt.

6 reaktioner på ”Essie Shine of the Times

  1. BrilliantNail: då har jag dubbelt så många flakes-lack – jag har två! 😉

    Heidi: väl värt en plats på handlingslistan tycker jag!

    Kerstin: ja visst är det!?

Vad tycker du?

