Essie School of Hard Rocks

School of Hard Rocks verkar vara en favorit hos många från Essies vinterkollektion Cocktail Bling. Och det är snyggt – ett rent krämlack i en lite lätt dammig grönblå nyans. På mina korta naglar räckte det med ett generöst lager för att få en helt jämn täckning och detta är alltså ett Essielack som är allt annat än skirt utan väldigt vältäckande och lättmålat!

Swatch Essie Cocktail Bling School of Hard Rocks

Swatch Essie Cocktail Bling School of Hard Rocks

På mina bilder ser det något mer grönt ut än jag upplever det IRL.

6 reaktioner på ”Essie School of Hard Rocks

  1. Det ser fint ut, men kanske inte så fint att jag måste ha det. Eller? Alla verkar iofs älska det, så kanske behöver jag det visst? Gah, så många lack så lite tid!

    • Det är lustigt det där, när det kommer nya lack som påminner om sådana man redan har men ändå inte är exakt lika… Ofta lyckas jag ganska dåligt med att stå emot och sedan upptäcker jag att jag inte behöver alla dessa extremt snygga men snarlika nyanser.

  2. Det är snyggt, men inget jag suktar efter för tillfället, inte någonting ur denna kollektion lockade faktiskt.. ? (undra om jag har blivit sjuk kanske… ) =)

    • Så kände jag också i början. Och nu har jag alla lack utom ett (och jag har köpt dem själv – inte fått i något pressutskick)! Vad hände där kan man undra…? 🙂

Vad tycker du?

