Misa Beyond Infinity

Bloggandet går lite på halvfart just nu – dygnets 24 timmar räcker helt enkelt inte riktigt till allt som jag skulle önska. Beyond Infinity kommer från Misas vinterkollektion 2011, Surreal Escape. Det är ett mellanmörkt gråblått krämlack med ett finkornigt skimmer i sig. Färgen har ett djup och en fyllighet som jag tycker mycket om. Det här är ett i mitt tycke elegant, klassiskt och bärbart lack:

Swatch Misa Surreal Escape Beyond Infinity

Swatch Misa Surreal Escape Beyond Infinity

Swatch Misa Surreal Escape Beyond Infinity

Jag älskar Misa-lackens formula och har aldrig stött på ett Misa-lack som är svårmålat. Det här fördelar sig fint över nageln och täcker egentligen redan vid första lagret, men med ett andra lager upplever jag färgen som fylligare och snyggare.

4 reaktioner på ”Misa Beyond Infinity

Vad tycker du?

