Orly Ingenue

Här står det lite still just nu! Anledningen är att vi just nu är mitt uppe i husförsäljning, så jag har ägnat en stor del av min tid sista veckan åt att rensa, städa och fixa här hemma inför visning. Det inte bara tar tid, utan det sliter väldigt mycket på naglarna som nu är är torra, spröda och framför allt väldigt korta eftersom jag inte hunnit ta hand om dem det lilla extra som de hade behövt just nu.

Ingenue är ett lack från Orlys julkollektion Holiday Soiree och de här bilderna hade jag i kameran från ett tillfälle i mellandagarna då jag bar lacket. Det har en rosalila bas och ett rikt guldigt skimmer som får naglarna att gnistra. Det var extremt svårt att fånga Ingenues skönhet på bild och tyvärr gör mina bilder nedan inte alls lacket rättvisa. Det ser blekare och ”mjäkigare” ut på bilderna än det är på riktigt.

Swatch Orly Holiday Soiree Ingenue

Swatch Orly Holiday Soiree Ingenue

Swatch Orly Holiday Soiree Ingenue

Här har jag två lager, det skadar nog inte med tre för att få lite mer tryck i färgen.

8 reaktioner på ”Orly Ingenue

  1. Också en himla fin färg. Vad jobbigt med visningsstädande… Usch. Hoppas ni får bra betalt för huset och så blir jag ju nyfiken på vart ni ska flytta?

  2. Nailtastic: Jag är helt enig med dig 🙂 Känns tyvärr som att bilderna inte är i närheten av att göra lacket rättvisa – det är ju jättesvårt att fota!!

    Sminkan: Ja, det är en härlig rosalila ton! Och ja, visningsstädning tar på krafterna… Jag hoppas också vi får det vi behöver, det blir en spännande vecka! Mailat dig om din sista fråga 🙂

Vad tycker du?

