Gott Nytt År!

En sotning är ju klassiskt till nyår, eller hur? Själv har jag valt en variant på sotning dagen till ära, men jag hinner inte lägga upp den idag så istället tänkte jag påminna om min tutorial för att lägga en sotad ögonmejk eftersom det alltid är snyggt!

Steg för steg: Sotade ögon

Gör den i klassiska färger som grått och svart eller mörkt brunt, eller varför inte lite funky med till exempel mörkt lila, grönt eller blått.

Till sist vill jag önska er alla ett härlig nyårsafton och ett Gott Nytt År, vi ses 2012!

3 thoughts on “Gott Nytt År!

Vad tycker du?

