China Glaze Mistletoe Kisses

Mina mellandagsnaglar glittrar med Mistletoe Kisses, ett lack ur förra årets julkollektion från China Glaze. Murgrönegrön bas och fullspäckat med silvrigt glitter vilket ger ett ljusare grönt slutresultat:

Swatch China Glaze Mistletoe Kisses

Swatch China Glaze Mistletoe Kisses

Här har jag två lager. Hyfsat lättmålat, fick lite spill utanför naglarna på grund av att det kanske var lite rinnigt.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om Mistletoe Kisses. Visst är det fint, men kanske lite… tråkigt?

3 reaktioner på ”China Glaze Mistletoe Kisses

  1. Älskar detta för att det känns så unikt, har inte sett något annat grönt glitterlack i just den nyansen. Och så gillar jag att ytan är så pass slät, trots glittret.

Vad tycker du?

