Julaftonsnaglarna

Även om det finns en massa olika färger och formulas att välja mellan så föll valet på rött glitter till julafton. Här har jag först lagt ett lager av Essie Russian Roulette och över det två lager av årets röda glitterlack från China Glaze, Ring in the Red.

Essie Russian Roulette China Glaze Ring in the Red

Essie Russian Roulette + China Glaze Ring in the Red

Ring in the Red är rött glitter i klar bas och jag tycker det gör sig bäst över ett rött krämlack, men man kan ju också lägga fler lager och på så sätt bygga upp täckningen.

6 reaktioner på ”Julaftonsnaglarna

  1. Snyggt!
    Jag hade Isadoras guldlack med ett guldglitter lack från Depend över. Också det i klar bas. Trodde det skulle glittra mer, men det blev rätt bra ändå.

  2. Josephine: Tack! Ja, jag trivdes bra med kombon!

    LindaMarie: Kan tänka mig att det är fint ensamt också, om man får upp bra täckning.

    Lotta: Låter fint!

    Fru Vesa: Tack!

Vad tycker du?

