Orly Sea Gurl

Swatch Orly Birds of a Feather:  Sea Gurl Sea Gurl kom med Orlys kollektion Birds of a Feather som kom nu i höst. Det har en mellanmörk varm grå nyans och ett fint skimmer där man kan ana både titangrått och även varmare mörkt guldiga toner.

Lacket har finfin formula som vanligt när det är Orly – det är bra i konsistensen och lätt att måla med. Det lägger sig jämnt och fint över nageln och jag tycker två lager behövs för att få fullständig täckning och rätt djup i färgen.

Å ena sidan är färgen inte så speciell, men det är något med det här lacket… det är väldigt väldigt snyggt!

Swatch Orly Birds of a Feather:  Sea Gurl

Swatch Orly Birds of a Feather:  Sea Gurl

7 reaktioner på ”Orly Sea Gurl

  1. Kerstin: Verkligen! Jag har inte något liknande sedan tidigare faktiskt!

    Ina: Ja den är jättefin!

    Sminkan: Ja det kan jag tänka mig att det är, förstår att du gillar den lite extra i så fall!

    Fröken Frodig: Det är inte alltid omedelbar kärlek för mig när det kommer till grå lack, men det här är speciellt!

    Lotta: Jättefint! Tack så mycket, och detsamma! 🙂

    Nailtastic: Ja jag gillar också just den touchen, det gör lacket mer unikt.

Vad tycker du?

