OPI Happy Anniversary!

Happy Anniversary! från OPI har en sån där härlig formula som gör att det nästan ser ut att vara något slags flytande material späckat med krossad kristall – det glimmar och skimrar alldeles fantastiskt! Happy Anniversary! är vitt, relativt opakt men inte helt och hållet, vilket jag uppskattar eftersom jag tycker kanterna blir finare än med sådär riktigt tippexvita lack – då lägger jag hellre ett extra lager för att få full täckning. Här har jag tre lager:

Swatch OPI Happy Anniversary!

Swatch OPI Happy Anniversary!

Swatch OPI Happy Anniversary!

Enkelt och rent i och med den vita färgen men samtidigt festligt för det glimmar så mycket att det nästan sprakar om det! Det här skulle jag absolut kunna tänka mig på naglarna till en jul- eller nyårsfest!

5 reaktioner på ”OPI Happy Anniversary!

  1. Det där var tveklöst det finaste ”vita” lacket jag sett. Håller helt med dig om ”tippex-lack” o jag gillar dem inte alls- naglarna ”dör” på något sätt tycker jag. Detta var oerhört vackert i sin skimrighet! 🙂

  2. AnnaKaize: Vad kul!! Ja, jag har svårt för tippex-looken, men det här är verkligen nåt helt annat. Och givetvis 10 ggr vackrare IRL när man ser hur det gnistrar när man rör händerna.

    Lotta: I grevens tid! 🙂

  3. Jag har jättemånga vita skimmerlack för varje gång jag ser bilder som dessa tänker jag att jag måste ha just det lacket för det är så fint. Hittills har jag inte gillat det på mina naglar en enda gång. Vill såklart prova det här också men ska försöka låta bli. Misstänker att det kommer bli som med de övriga…

  4. Sminkan: Kan hålla med om att det även hemma hos mig finns ett gäng vita/ljusa skimmerlack som jag inte trivs så bra med… Men det här gillar jag däremot jättemycket!

Vad tycker du?

