Scratch Black Pearl

Black Pearl ingick i Scratch kollektion OP-tions som släpptes våren 2011. Det kändes inte som ett vårlack och fick stå tillbaka för andra färger som pockade på uppmärksamhet, men färgen i sig är snygg! Det är inte ett svart lack och det har inte en svart bas, men i vissa vinklar ser det ut som så. Jag tänker på flintasten, det är nästan svart men ändå inte. Black Pearl är dessutom späckat med ett fint skimmer i mörkt silvergrått. Det känns helt rätt nu under vinterhalvåret!

Swatch Scratch Black Pearl

Lacket flyter ut fint över nageln, två lager behövs för en jämn och fin täckning.

5 reaktioner på ”Scratch Black Pearl

  1. Det var OERHÖRT snyggt tycker jag. Svart, men utan det normalsvartas hårdhet, om du förstår vad jag menar. Måste nog faktiskt försöka få tag på detta… 🙂

  2. AnnaKaize: Tack! Ja, jag förstår precis vad du menar 🙂

    Tina: Håller helt med dig!

    Fröken Frodig: Ja det är ju rätt säsong att fylla på önskelistan 🙂

    Sminkan: Jag har bara provat några få och dem har jag gillat formulan hos!

Vad tycker du?

