Det där köpstoppet

Idag gick faktiskt det där köpstoppet ut! Det har gått förvånansvärt smärtfritt – kanske för att jag haft så mycket annat för mig att jag inte riktigt hunnit gå i affärer över huvud taget. Jag har unnat mig några småsaker idag faktiskt, som belöning, men har också bestämt mig för att köra på en månad till. Inlägg om min mini-shopping kommer framöver, men i övrigt inleds alltså köpstopp fas 2 som pågår till och med 15 januari, i sällskap med Kajalpennan. Är du kanske också med?

4 thoughts on “Det där köpstoppet

  1. Duktigt! Jag klarade mig inte hela vägen, det blev ett litet nagellack på Kicks och ett nätköp som jag var ”tvungen” att göra eftersom rean där bara var 24 timmar… bortförklaringar >.< Men det har varit mycket färre köp än en vanlig månad isf så det är väl alltid nått :p

  2. Duktiga ni är! Funderar på något likande efter nyår, eller iallafall att jag ska tänka över mina köp mer och inte köpa bara för att. Har så himla mycket smink hemma och ibland saknar jag faktiskt den tiden jag hade en sminkväska med produkter🙂

  3. Cactus: mycket färre köp än vanligt är väl också väldigt bra!!

    Josephine: tack! Visst känns det bra att bromsa lite ibland och tänka över sina köp. Och tänk, en gång i tiden hade man ju faktiskt en sminkväska med alla produkter man hade i – det har jag helt glömt🙂

Vad tycker du?

