OPI Nicki Minaj

OPI Nicki Minaj Display

I januari släpper OPI sex nya lack i samarbete med sångerskan Nicki Minaj. I kollektionen finns både glitter- och krämlack, samt ett så kallat shatter-lack och dessa fick jag möjlighet att spana in lite närmre på OPI-tillställningen där Holland Collection presenterades.

OPI Nicki Minaj Did It On 'Em, Fly, Metallic 4 Life, Pink Friday, Save Me, Super Bass ShatterFrån vänster: Did It On ‘Em, Fly, Metallic 4 Life, Pink Friday, Save Me och Super Bass Shatter

Jag är (fortfarande) inte är förtjust i shatter-lack – jag har liksom aldrig riktigt trillat dit på den trenden, men det fortsätter ju komma både krämlack och skimmervarianter av crackle-/shatter-lack, så de måste ju vara populära ändå? Jag har faktiskt inte testat något av OPI:s shatterlack, hittills har inte de (heller) lyckats fånga mitt intresse.

Är det något av lacken du är sugen på? Jag är inne i en glitterlackperiod och därför lockas jag just nu mest av Metallic 4 Live och Save Me, men även Pink Friday som ser ut att vara en ljuvligt söt rosa!

2 reaktioner på ”OPI Nicki Minaj

Vad tycker du?

