Orly Rococo A-Go-Go

Det har varit lite ont om inlägg på sista tiden – just nu har jag lite andra saker i görningen som kräver mycket av min tid.

Här kommer i alla fall ett snyggt lack: Orly Rococo A-Go-Go från Mineral FX-kollektionen som kommit nu i höst. Plommonlila med röda toner och massvis med skimmer. Rococo A-Go-Go (okej, hur tänkte de när de valde namnet?) är fantastiskt vackert – jag kan inte låta bil att gå och snegla på mina naglar stup i kvarten…

Man kan ana både guld, koppar, rött och vinrött i skimret. Det ger ett härligt glow och färgen får även ett fint djup – det ser nästan svart ut i kanterna.

Swatch Orly Mineral FX Rococo A-Go-Go

Swatch Orly Mineral FX Rococo A-Go-Go

Swatch Orly Mineral FX Rococo A-Go-Go

Swatch Orly Mineral FX Rococo A-Go-GoDet finns inget att klaga på när det kommer till formulan – jag behövde två lager och det var väldigt lättmålat!

6 reaktioner på ”Orly Rococo A-Go-Go

  1. Åh, det är så fint! Vet du om det liknar Jem från Zoya? Jag skaffade det nyligen nämligen och funderar på om det är onödigt att ha Orlys Rococo A-Go-Go också…

  2. Kerstin: Tack!

    Jossan: Törs faktiskt inte svara på det! De ser onekligen ganska lika ut på de swatches jag sett, och även i flaskan. Jag har en flaska av Zoya-lacket också, men hann ta bort Rococo… innan jag tänkte på att jämföra…

    Sminkhörnan: 🙂 I know!

    Sminkan: Ja, det är det!

    Roxcat: Ja, det är jättefint!

Vad tycker du?

