Misa Grey Matters

Grey Matters kommer från Misas vinterkollektion 2011, Surreal Escape. Grey Matters är ett blekgrått krämlack men det som gör det spännande är de mörkgrå partiklarna i lacket. De är varken glittrande eller skimrande, vilket ger en väldigt läcker effekt:

Swatch Misa Surreal Escape Grey Matters

Swatch Misa Surreal Escape Grey Matters

Misa fortsätter att leverera när det gäller formula och jag har verkligen ingenting att klaga på – lacket glider på som en dröm och täcker absolut med två lager, kanske redan med ett om man är noggrann.

6 reaktioner på ”Misa Grey Matters

  1. Kerstin: Tack!

    Maria: Ha ha, vilken träffande beskrivning – det stämmer!

    AnnaKaize: Åh, Misa rekommenderas varmt, de har toppenbra lack tycker jag!

    Sminkan: Tjusigt och trevligt, absolut, och den här meleringen skiljer ut det från många andra ljusgrå tycker jag!

  2. Mycket tjusigt, jag dras sällan till denna slags grå toner men detta gillar jag 🙂 Tror det är för att det inte är så platt som andra grå krämlack..

Vad tycker du?

