Wet n Wild Hannah Pinktana

Wet n Wild har under hösten släppt en kollektion med 18 snabbtorkande lack som fått namn efter kända TV-serier. Hannah Pinktana är ett lack med hologlitter där basen är en ganska skir ljunglila.

Tänkte att jag för en gångs skull skulle haka på holofredag så här har jag lagt ett lager Hannah Pinktana över Vanity Fairest som jag visade igår. Jag blev lite kär i resultatet – det är fortfarande ljust och med ett skirt intryck, men den lila tonen och hologlittret kommer fram fint mot det ljusrosa Vanity Fairest:

Swatch Layering Essie Vanity Fairest + Wet n Wild Hanna Pinktana

Swatch Layering Essie Vanity Fairest + Wet n Wild Hanna Pinktana

Jag har fått produkten som pressprov.

3 reaktioner på ”Wet n Wild Hannah Pinktana

Vad tycker du?

