Essie Vanity Fairest

Vanity Fairest är ett sånt där ljust och ganska neutralt lack som jag gillar att bryta av med ibland. Det här är ganska flickigt – ljuvt och skirt babydollrosa med ett fint silverskimmer:

Swatch Essie Vanity Fairest

Swatch Essie Vanity Fairest

Jag kan tänka mig att det är fint i en fransk manikyr, men här har jag det utan vitmålade tippar och väljer då tre lager för att få lite mer genomslag av lackets rosa ton.

7 reaktioner på ”Essie Vanity Fairest

  1. Aida: Perfekt såhär när det lackar mot jul (he he) 🙂

    Kerstin: Men visst går det lite i perioder? Just nu har jag stora svängningar mellan mörkt – glitter – ljust neutralt, stor omväxling med andra ord.

    Josephine: Visst är det!?

  2. Ett av mina favoritlack! Tycker dock det kunde vara en anings lite mer rosa. Gillar det fina glittret som ändå är lite neutralt och klassiskt på nåt vis. Jätte fint i fransk manikyr. Speciellt med Essie marshmallow som inte är lika kritvitt.

Vad tycker du?

