Snowcrystal Military Green ♥ OPI At Your Quebec & Call

Jag är svag för gröna lack och speciellt sådana som går åt olivhållet. Här kommer en till grön manikyr, bilder som jag hade i kameran från tidigare men jag tänkte det passar bra nu när Sminkan kör grön vecka! Detta är ett av mina allra första OPI-lack: At Your Quebec & Call. Det har en väldigt snygg guldig olivgrön färg, men jag har tidigare tyckt att det är väldigt skirt, så jag provade att grunda med det lite mörkare krämlacket Snowcrystal Military Green för att få en lite mörkare underton.

Swatch layering OPI At Your Quebec & Call Snowcrystal Military Green

Jag tycker mycket bättre om slutresultatet såhär än At Your Quebec… ensamt (så här ser det ut). Färgen blir djupare och fylligare och det fina skimret i Quebec kommer fram bättre när jag lagt ett lager Quebec över två lager Military Green.

2 reaktioner på ”Snowcrystal Military Green ♥ OPI At Your Quebec & Call

Vad tycker du?

