OPI Warm and Fozzie

Jag fortsätter bombardera bloggen med nagellack – har en massa som jag antingen inte ens testat, eller som jag testat men inte hunnit visa upp.

Warm and Fozzie är namnet på en bronsigt glittrig skönhet från OPI The Muppets. Grundfärgen i lacket är bronsig och det innehåller fint glitter som går både i guld, brons och någon slags rosa ton. Hur Warm and Fozzie ser ut beror mycket på ljus och vinklar – det kan skifta en hel del vilket framgår av den sista bilden där man ser övergångarna och även faktiskt anar en olivton.

Idag är det där märkliga fotoljuset här igen! Jag har inte manipulerat färgerna i efterhand på bilderna men ljuset gör, trots meckande med kamerainställningar, att färgerna ser lite urvattnade ut. Färgen på Warm and Fozzie kan alltså skifta från att se ut såhär till att upplevas som mycket varmare och mer färgstark.

Swatch OPI The Muppets Warm and Fozzie

Swatch OPI The Muppets Warm and Fozzie

Swatch OPI The Muppets Warm and FozzieLacket är lite skirt – jag behövde tre lager för att få en helt jämn täckning. Glittret är så pass finkornigt att ytan inte blir knögglig, men man behöver ändå ta två lager överlack om man vill ha en helt slät och högblank finish.

Jag har fått produkten som pressprov.

8 reaktioner på ”OPI Warm and Fozzie

Vad tycker du?

