Kicks Nailpolish Fab Jean

Sminkan kör blå vecka och jag blir sugen på blå lack! Fab Jean är ett av de första lacken jag köpte bland Kicks egna, men det blev av någon konstig anledning liggandes ganska länge innan jag kom mig för att testa. Knasigt, för Fab Jean är grymt snyggt! En perfekt, lite dov, mellanblå nyans och med ett mycket finkornigt glitter.

Swatch Kicks Nailpolish Fab Jean

Jag behövde två lager för att få det heltäckande.

Nu har jag hunnit testa några stycken av Kicks egna lack och måste säga att jag gillar formulan över lag – de mörka färgerna jag testat har haft bra täckning och torktiden är helt acceptabel också. Relativt stort utbud av nyanser och de har ju dessutom redan hunnit komplettera med fler. Jag kommer fortsätta hålla ögonen på hyllan med Kicks egna lack för att se vad som dyker upp framöver!

6 reaktioner på ”Kicks Nailpolish Fab Jean

Vad tycker du?

