China Glaze Tinsel Town

Mer glitter! Tinsel Town är kanske det lite otippade kortet i en julkollektion? Ofta ser man ju just guld, rött och grönt, så det är kul att även detta fick vara med tycker jag! Det här är ett väldigt läckert lack, jag har inget liknande i min samling. Det har en lite skir gråtonad jellybas och massor med glitterpartiklar i kallt stålgrå men också blågrått och ren silverfärg.

Ensamt behövs två lager för att få det jämnt och fullt täckande. Här har jag lagt ett lager Tinsel Town över Glittering Garland, för att se hur det ter sig på en mörkare bas, kombinationen gör även att basen ser ut att ha en touch av grönt vilket den egentligen inte har.

Swatch China Glaze Let it Snow Tinsel Town

Swatch China Glaze Let it Snow Tinsel Town

Swatch China Glaze Let it Snow Tinsel Town

5 reaktioner på ”China Glaze Tinsel Town

    • Jag har ju inte så mycket glitter i lacksamlingen sedan tidigare så i min samling är den helt unik, och jag tycker mycket om den!

      Sen är det ju inte för sent att skaffa den längre fram om man känner suget 🙂

Vad tycker du?

