Sunsilk Thickening Volume

Jag har det typiska skandinaviska håret – många men ack så tunna och glatta hårstrån, vilket gör att det inte spelar någon roll vad jag gör med eller har i håret för det blir ändå platt efter ett par timmar (om det ens håller sig så länge). Därför blir jag faktiskt lite nyfiken när jag får pressutskicket om att Sunsilk lanserar en serie med fyra volymgivande produkter – det låter som något för mig!

Sunsilk Thickening Volume Shampoo, Conditioner, Dry Shampoo & Mist

Serien heter Thickening Volume och i serien finns fyra produkter: ett schampoo och balsam samt även ett torrschampoo och en mist – de två sistnämnda låter extra intressanta tycker jag:

Volumizing Dry Shampoo: ett volymgivande torrschampoo som absorberar överflödigt fett från hårbotten och lyfter håret från rötterna.

Volumizing Mist: en spray som appliceras i handdukstorrt hår och som både ger volym och samtidigt håller håret mjukt och lent.

De här två ska jag spana närmre på när köpstoppet är över…

Vad tycker du?

