Orly Close Your Eyes

Close Your Eyes från Orly är ett fylligt skimmerlack med en rödlila bas. Lacket har en härligt ”glow” – det är som att det har en egen lyskraft, en effekt som tyvärr visade sig vara väldigt svår att fånga på bild!

Swatch Orly Close Your Eyes

Swatch Orly Close Your Eyes

Jag brukar vara förtjust i Orlylackens formula och det här är inget undantag! Det är väldigt lättmålat och två lager ger ett perfekt resultat. Här har jag inget överlack på, ytterligare ett försök att illustrera den fina lystern som lacket har i sig självt. Jag är vansinnigt förtjust i det här lacket!

4 reaktioner på ”Orly Close Your Eyes

  1. Vet du, jag har haft det här lacket sen 2007 och jag köpte det för det var så snyggt på en kollega. Jag har använt det en gång. Alltså, det är galet, lacket är jättefint och måste få komma fram snart igen.

    • Sådär blir det ju ibland – det är tur att folk inte bara visar upp lack från nya kollektioner utan gamla godingar också 🙂 Som när du visade RRR nyss till exempel!

Vad tycker du?

