Zoya Tao

Tao från kollektionen Mirrors är ett mellanmörkt grått lack med väldigt finkornigt skimmer. Jag såg Tao hos Sminkan som visat upp hela Mirrors-kollektionen och jag tycker lika mycket om det som jag hoppades. En elegant och diskret nyans men utan att vara tråkig. Här har jag två lager, vilket räcker utmärkt.

Swatch Zoya TaoJag blev lite full i skratt när jag kollade på bilderna i efterhand – jag hade tagit många bilder på Tao men insåg att lacket såg exakt likadant ut på alla bilder, så därför blev det bara en här i inlägget!

4 reaktioner på ”Zoya Tao

Vad tycker du?

